Slide Vebinari

Značaj timskog rada

Video koji govori o značaju timskog rada, pravilnom razumevanju koncepta tima, shvatanju faza razvoja i fokusu na obe dimenzije tima: ljude i zadatke. Zašto se očekivana sinergija nekada ne desi i kako da odaberemo svoju ulogu u timu? Čućete zbog čega je važno  razumeti i vežbati timski rad

Verbalna i neverbalna komunikacija

Video koji govori o odlikama verbalne i neverbalne komunikacije, i njihovom međusobnom preplitanju sa konkretnim smernicama za unapredjenje. Čućete nešto više o značaju jezika i reči, interpretacijama, čulima i stvaranju značenja izmedju ljudi, kao i tome kako možemo da koristimo činjenice, a ne etikete za unapredjenje komunikacije. Naučićete više o modelu 55/38/7 i značaju kongruentnosti, kao i tome kako možemo da ostavimo adekvatan prvi utisak i kako treba na pravi način da pristupimo interpretaciji nečijeg govora tela.

Kako da se pripremite za svoj najbolji pitch

Pitch je koncept najbolje moguće prezentacije koju možete da iznesete za najkraće moguće vreme. Stoga u ovoj prezentaciji nema vremena za improvizaciju. Bilo da pitchujete biznis ideju, izveštaj o realizovanom projektu ili predlog nekog novog projekta, morate da budete potpuno spremni, da dobro isplanirate vreme i informacije koje ćete uvrstiti u svoj pitch. Ovaj video će vam pomoći da se fokusirate na najvažnije elemente pitch-a i da efektivno prezentujete svoju ideju.

Značaj komunikacije u biznisu

Video koji govori o tome zbog čega je važno da vežbamo komunikaciju i zašto to što komuniciramo ceo život ne znači da to radimo uspešno. Čućete nešto više o komunikacionom procesu i razlozima zbog kojih se mogu desiti nerazumevanja, kao i konkretne smernice za unapredjenje komunikacije u životu i u biznisu

Kako kreirati brend i stvoriti dodatnu vrednost na tržištu

Brend predstavlja visoko poziciniranu i snažno percipiranu robnu marku od strane kritične mase korisnika. Kreiranje dodatne vrednosti i razvoj brendova na tržištu jesu glavni marketing prioriteti današnjeg biznisa. Stoga će vam ovaj video pomoći da uvidite kako poznavanje tržišta, osluškivanje potreba i želja korisnika, inovativnost i diferencijacija doprinose kreiranju dodatne vrednosti i osnažuju izgradnju održivih brendova.